23 Januari 2011

Kenapa aku mahu berblog..

Aku rasa dengan berblog dapat melapangkan lagi fikiran. Bila senang kita tulis, bila susah pun kita tulis kan? Nak kiaskan orang pun tak kisah janji tak menyusahkan siapa-siapa. Memang susah bila kita kena jaga hati semua orang, tapi bila berblog pandai-pandai lah kita gunakan bahasa kiasan. Lagi-lagi jenis pelik macam aku, yang sangat susah nak berkongsi dengan siapa-siapa. Hanya blog jer lah tempat meluahkan perasaan dan juga cerita kehidupan seharian aku. Macam lah dia boleh jawab perasaan aku kan? At least aku tak biarkan semuanya terpendam begitu sahaja. Berblog juga banyak memberikan inspirasi, dorongan dan motivasi kepada aku untuk sentiasa bersemangat dan bangkit bekerja.

1 ulasan:

d_LA berkata...

happy blogging :)