18 Februari 2011

Pagi Yang Tak Menjamin Kedamaian.

Salam pagi yang berjerebu..erk kabus ke pe..nina pun kurang pasti...

Hari Jumaat yang mulia ini jika kita bangun awal sambil mempersiapkan diri ke skolah ptg ada baiknya dari tidur...

Sebenarnya banyak benda harus kena buat dari melayan karenah manja diri ini...
bila menghirup udara luar yang nyaman, tapi sebenarnya tak elok buat tika ini...

kita harus alert dengan persekitaran...tengok di luar sana penuh dengan aktiviti penmbangunan...cm ne nak sedut udara tu...taknak la aku...

ni pon dah rasa cm sempot jer...mana inhaler aku td...

psst..suasana di luar tak menjamin kedamaian pagi ini...aku harus berada di kampung
pendalaman luar dari kota kosmopolitan ini..

aku tunggu berita dari mama untuk pulang ke kampung atau tidak esok...aku ridu suasana pagi yang menyegarkan di sana...

...

3 ulasan:

DiaUmaiNiNaz berkata...

moga anda akan pulang ke kpg yg dirindui...

TAYAR PANCIT berkata...

hai saye da join awak :) http://tayarpancit.blogspot.com/2011/02/dari-manchester-ucapan-terima-kasih.html

nina berkata...

terima kasih join my blog...